Spółka Sol e Mar świadczy kompleksowe usługi w zakresie zastępstwa inwestorskiego, doradztwa inwestycyjnego oraz konsultacji przy transakcjach i procesach w dziedzinie nieruchomości.
Specjalizujemy się w inwestycjach na rynku mieszkaniowym oraz biurowym, a naszą wiodącą domeną jest doradztwo oraz zastępstwo inwestorskie. Swoją działalnością wspieramy inwestorów kapitałowych realizujących projekty w Krakowie oraz Poznaniu.
Zapewniamy pełne i kompleksowe usługi doradcze i konsultingowe. W nowoczesnej gospodarce mają one podstawowe znaczenie dla wszelkich skomplikowanych procesów i działań, zarówno w sferze prawnej, gospodarczej, jak i technicznej. Oferujemy w pełni profesjonalne przeprowadzenie procesu inwestycyjnego, obejmującego między innymi następujące etapy przygotowania i realizacji inwestycji:
- poszukiwanie i identyfikowanie potencjalnych gruntów inwestycyjnych,
- opracowywanie studium opłacalności oraz due diligence,
- koordynowanie i reprezentacja inwestorów w procesie negocjacyjnym,
- przygotowanie inwestycji do realizacji (min. poprzez koordynację współpracy z biurami architektonicznymi, kancelariami prawnymi, księgowymi, organami administracji państwowej, weryfikację dokumentacji projektowej),
- pozyskiwanie finansowania,
- nadzór nad realizowaną inwestycją (min. poprzez organizację przetargu i wyłonienie wykonawcy, sprawowanie nadzoru inwestorskiego, sprawdzenie należytego wykonywania robót oraz zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, zasad sztuki budowlanej oraz umową, dokonywanie bieżącej analizy kosztów inwestycji),
- koordynacja działań marketingowo–sprzedażowych.
Posiadamy również bank własnych nieruchomości oraz udziały w projektach mieszkaniowych realizowanych na terenie Krakowa.
Naszym największym kapitałem są ludzie. Zespół, który zbudowaliśmy, to wynikowa portugalskiego wizjonerstwa z polską dokładnością i rzetelnością. Nasze korzenie wywodzą się ze słonecznej Portugalii – jesteśmy ludźmi otwartymi, ciepłymi, bezpośrednimi. W Polsce odnaleźliśmy ogromny potencjał ekonomiczny, ale przede wszystkim, ambitnych profesjonalistów.
Naszym głównym celem jest kompleksowość i najwyższa satysfakcja naszych Partnerów z realizowanych przez nas usług. Dostosowanie unikatowych projektów do polskich warunków i rzeczywistości gospodarczej.
Porque vamos mais alem. Ponieważ my mierzymy wyżej.
Naszą przewagę konkurencyjną stanowi wysoka elastyczność i umiejętność znajdowania rozwiązań „szytych” na miarę oczekiwań naszych Klientów. Dokładamy ogromnego wysiłku, aby sprostać oczekiwaniom inwestorów i proponować usługi odpowiadające ich planom i założeniom biznesowym.
Stawiamy na profesjonalizm, szanujemy czas naszych inwestorów i dbamy o godne reprezentowanie ich interesów.
Jesteśmy elastyczni i wyczuleni na zmiany w otoczeniu biznesowym, reagujemy błyskawicznie dopasowując doń odpowiednie działania.
Promujemy wyjątkowe przedsięwzięcia i unikatowe projekty, nie boimy się nowości.
Działamy zawsze zgodnie ze standardami etyki biznesu.
Nasz zespół to doświadczeni i wykwalifikowani fachowcy, którzy dołożą wszelki starań, by zapewnić pełną realizację założonych przez klienta celów.
Barbara Zbyszewska – Dyrektor ds. rozwoju i inwestycji
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie , St. Gallen Business School w Szwajcarii ( International MBA) oraz Hogeschool Avans w Holandii.
Wieloletnie doświadczenie w branży deweloperskiej. Początki w grupie Sobiesława Zasady. Wraz z zarządem spółki zarządza działalnością spółki w Polsce, bezpośrednio zaangażowana w kreowanie strategii i koordynację działalności na polskim rynku.
Włada biegle językiem angielskim oraz niemieckim.
Maria Stella-Sawicka – Kierownik działu marketingu
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Wydziału Dziennikarskiego, specjalizacja: Reklama i PR. Nadzoruje działania marketingowe i PR z ramienia spółki. Współpracuje z agencjami reklamowymi, nadzoruje procesy sprzedaży i zarządza zespołem biur sprzedaży.
Włada biegle językiem angielskim oraz włoskim.
Jarosław Kopacz – Project Manager
Absolwent Politechniki Krakowskiej Wydziału Inżynierii Lądowej, Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej z Zakresu Zarządzania i Inżynierii Produkcji, Absolwent Politechniki Krakowskiej. Ponad 20-letnie doświadczenie w branży wykonawczej. Posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w tym m.in.; drogowe, mostowe, hydrotechniczne, melioracyjne, zbiorniki i silosy i szerokie kompetencje z zakresu nadzoru inwestorskiego. Doświadczenie zarówno w sektorze mieszkaniowym jak i komercyjnym.Podyplomowych WSPIZ w zakresie Szacowania i Wyceny Nieruchomości, Absolwent Studiów Podyplomowych AGH w zakresie Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami.
Włada biegle językiem angielskim.
Dominika Kościółek - Sales & Marketing Specialist
Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie, wydział: Górnictwa i Geoinżynierii, specjalizacja: Zarządzanie i Marketing w Przemyśle. Nadzoruje działania marketingowe z ramienia spółki. Odpowiedzialna za współpracę z instytucjami i partnerami finansowymi oraz CRM.
Włada biegle językiem angielskim.
AGNIESZKA PAWŁOWSKA – PROJECT DEVELOPMENT MANAGER
Absolwentka Politechniki Krakowskiej Wydziału Architektury, Kierunku Architektura i Urbanistyka. Posiada ponad sześcioletnie doświadczenie w branży architektonicznej. Odpowiedzialna za kontakty i współpracę z osobami zaangażowanymi w przygotowanie dokumentacji projektowej inwestycji. Nadzoruje i koordynuje inwestycje w zakresie technicznym i administracyjnym.
Włada biegle językiem angielskim.
Katarzyna Diakiewicz – Office Manager
Absolwentka studiów pedagogicznych w Krakowie. Organizuje pracę biura i zapewnia sprawny przepływ informacji między działami. Koordynuje współpracę z podmiotami świadczącymi usługi dla spółki, m.in.: kancelariami prawnymi, księgowymi, biurami architektonicznymi.
Włada biegle językiem angielskim.